miercuri, 5 martie 2008

Parinti partea 2

Acum sa vb despre tata...tata canta....si nu canta orice....canda FOLK, dar canta si folclor romanesc.....NU manele!!!...tata canta orice numai NU MANELE!!!
Oare s-a gandit cineva de unde denumirea de "manea"???
Conform DEX "maneaua" = MANEÁ, manele, s.f. Cântec de dragoste de origine orientală, cu melodie duioasă şi tărăgănată. – Din tc. manì. Batranii turci spun "manea" cantecului pentru care platesc. Dai un ban la lautar si iti "face" o manea.
Sa revenim la tata...a inceput sa cante la chitara in liceu si uite-l la 50 si ceva de ani cantand. In timpul facultatii a cantat in Cenaclul Flacara... VIATA...calatorii...pana cand m-am nascut eu:D si s-a incheiat cu Cenaclul....dar a urmat o perioada axata pe folclor...., iar acum se pregateste pentru cateva iesiri la public impreuna cu niste jazzbandisti...
Imi pare rau ca nu am nici o piesa inregistrata ca sa o postez....dar ...va urma....

Concluzia este ca ma mandresc cu parintii mei artisti:)

2 comentarii:

ELmaf3oso spunea...

bine fata ... tot asha .. esti super tare

oriana spunea...

esti o draguta.curiozitatea face parte din dorinta de cunoastere,informare,pusa la punct cu noutatea.este un lucru foarte bun daca esti curioasa.tine-o tot asa.esti o dulcica.te pup .jeni