luni, 17 martie 2008

Ne pregatim de Paste?!?!



Vizitele la casa bunicilor din Bucovina mereu incoltesc in sufletul meu valoarea traditiei. Acolo toata lumea cinsteste Biserica si datinile. In partea noastra, sosirea sarbatorilor religioase nu inseamna altceva decat curatenie, cumparaturi si mancare. In partea Bucovinei, aceste sarbatori presupun respectarea cu adevarat a unui post, rostirea anumitor rugaciuni, pregatirea feluritelor mancaruri "in casa" si cate si mai cate. E o frumusete sa iti petreci sarbatorile religioase intr-o astfel de zona. E la moda insa petrecerea sarbatorilor in insorita Antalye, sau in antica Grecie....dar de ce sa uitam de Romania si orasele ei? Pentru simplul fapt ca ne-am europenizat? O fi si asta ceva....

Un lucru m-a pus pe ganduri insa. In partea noastra nu stim cum sa strangem bani (facem credite) ca sa vedem nu stiu ce insule, iar in partea aceea, tinerele fete inca mai stau si incondeiaza oua pascale pentru a le vinde "pe ici pe colo", iar din banii adunati sa isi cumpere vesmant nou (in partea noastra vine iepurasul cu ceva nou).




Dintre fetele acelea am cunoscut si eu doua. De-a lungul anului incondeiaza mii de oua si se chinuie sa le vanda pentru a strange un ban.
M-am gandit sa le ajut. Cum? Facandu-le o mica reclama. Unde? Aici.
Am pus doua fotografii cu oua lucrate de ele si voi mai pune altele. In cazul in care sunteti interesati sa cumparati astfel de oua, contactati-ma: nikifor19@yahoo.com.


2 comentarii:

irina spunea...

acum e ok?

irina spunea...

cand renovez camera oanei te contactez.
Cam ce valoare au tablourile???